

Наше сармице се праве с пуно љубави и ентузијазма, од најквалитетнијих састојака и са задовољством подржавамо рад и производњу малих произвођача.
(кликните на жељено поље да проширите опис)
1. Како могу да поручим?
Поручивање можете извршити путем поруке или позива на број 064/9198247. Такође, поруџбине можете извршити путем друштвених мрежа: Фејсбук, Инстаграм, Вибер, Вац-ап, Телеграм и Тик-Ток.
Пошаљите: име, презиме, адресу, контакт телефон, производ и количину, термин доставе (први или други)
--------------------------------------------
2. До када могу да поручим?
Поручивање се може извршити свакога дана до 17:00 часова. Поруџбине после 17:00 часова биће пребачене за наредни дан.
--------------------------------------------
3. Која је минимална количина за поручивање.
Минимална количина за поручивање је 1 кг?
--------------------------------------------
4. Колико унапред је потребно извршити поруџбину?
Због изузетно великог интересовања за наше сармице, поруџбину је неопходно извршити минимум два дана раније, док је за веће количине потребно поручити и до пет дана раније. У току празника, периода слава и Божића, пожељно је да поручите и 30 дана раније. Неки сармољупци поруџбине уписују и до шест месеци унапред. 🙂
--------------------------------------------
5. Заборавим да поручим или нема места, да ли могу да се претплатим на доставу сармица?
Да, могуће је да се претплатите на доставу сармица. Одаберите врсту, количину, дан и термин за доставу и једном недељно ће Вам бити испоручене сармице на кућну адресу у договореном термину.
--------------------------------------------
6. Зашто не могу да поручим?
Ми негујемо међусобно поштовање. Уколико сте раније поручивали, а поруџбину нисте благовремено отказали или више од 2 пута нисте били на кућној адреси када је достављач дошао код Вас, Ваш број је евидентиран као “Укинута достава”. Такође, ако сте прекршили полису поверења “Плаћање на реч”, Ваше будуће поруџбине ће аутоматски бити блокиране.
--------------------------------------------
Поручивање можете извршити путем поруке или позива на број 064/9198247. Такође, поруџбине можете извршити путем друштвених мрежа: Фејсбук, Инстаграм, Вибер, Вац-ап, Телеграм и Тик-Ток.
Пошаљите: име, презиме, адресу, контакт телефон, производ и количину, термин доставе (први или други)
--------------------------------------------
2. До када могу да поручим?
Поручивање се може извршити свакога дана до 17:00 часова. Поруџбине после 17:00 часова биће пребачене за наредни дан.
--------------------------------------------
3. Која је минимална количина за поручивање.
Минимална количина за поручивање је 1 кг?
--------------------------------------------
4. Колико унапред је потребно извршити поруџбину?
Због изузетно великог интересовања за наше сармице, поруџбину је неопходно извршити минимум два дана раније, док је за веће количине потребно поручити и до пет дана раније. У току празника, периода слава и Божића, пожељно је да поручите и 30 дана раније. Неки сармољупци поруџбине уписују и до шест месеци унапред. 🙂
--------------------------------------------
5. Заборавим да поручим или нема места, да ли могу да се претплатим на доставу сармица?
Да, могуће је да се претплатите на доставу сармица. Одаберите врсту, количину, дан и термин за доставу и једном недељно ће Вам бити испоручене сармице на кућну адресу у договореном термину.
--------------------------------------------
6. Зашто не могу да поручим?
Ми негујемо међусобно поштовање. Уколико сте раније поручивали, а поруџбину нисте благовремено отказали или више од 2 пута нисте били на кућној адреси када је достављач дошао код Вас, Ваш број је евидентиран као “Укинута достава”. Такође, ако сте прекршили полису поверења “Плаћање на реч”, Ваше будуће поруџбине ће аутоматски бити блокиране.
--------------------------------------------
1.Како се врши плаћање?
Неопходно је да предвиђен износ уплатите одмах по поручивању, на текући рачун. Када стекнете статус “Бакино чедо”, који се гради међусобним поверењем, Вашим задовољством и учесталим поручивањем, добићете више могућности за плаћање.
--------------------------------------------
2. Могу ли да платим купоном или поклон ваучером?
Да, могуће је да део поруџбине (уколико је вредност већа од купона/ваучера) или целокупан износ поруџбине буде плаћен купоном или поклон ваучером. Купон се користи у целости и није га могуће заменити за новац.
--------------------------------------------
3. Нећу бити код куће у термину доставе, оставићу новац деци.
Љубазно Вас молимо да због очувања међусобног поверења плаћања врше искључиво пунолетна лица. Уколико сте наш стални купац, Бакино чедо, имаћете могућност да извршите “Плаћање на реч”, приликом следеће доставе или уплатом на текући рачун.
--------------------------------------------
4. Зашто новим возачима не могу да платим готовином?
Поверење које смо стекли код Вас не желимо да изгубимо. Стога, првенствено ми градимо поверење са новим достављачима, самим тим и Ви имате прилику да се упознате са њима. Када се поверење стекне, достављач ће добити могућност да наплату врши приликом доставе.
--------------------------------------------
5. Како могу да се претплатим на сармице и Бака Љубин породични ручак?
Након што одаберете производе, количину, дан и термин доставе, уплатом целокупног износа на текући рачун бићете претплаћени на услугу.
Неопходно је да предвиђен износ уплатите одмах по поручивању, на текући рачун. Када стекнете статус “Бакино чедо”, који се гради међусобним поверењем, Вашим задовољством и учесталим поручивањем, добићете више могућности за плаћање.
--------------------------------------------
2. Могу ли да платим купоном или поклон ваучером?
Да, могуће је да део поруџбине (уколико је вредност већа од купона/ваучера) или целокупан износ поруџбине буде плаћен купоном или поклон ваучером. Купон се користи у целости и није га могуће заменити за новац.
--------------------------------------------
3. Нећу бити код куће у термину доставе, оставићу новац деци.
Љубазно Вас молимо да због очувања међусобног поверења плаћања врше искључиво пунолетна лица. Уколико сте наш стални купац, Бакино чедо, имаћете могућност да извршите “Плаћање на реч”, приликом следеће доставе или уплатом на текући рачун.
--------------------------------------------
4. Зашто новим возачима не могу да платим готовином?
Поверење које смо стекли код Вас не желимо да изгубимо. Стога, првенствено ми градимо поверење са новим достављачима, самим тим и Ви имате прилику да се упознате са њима. Када се поверење стекне, достављач ће добити могућност да наплату врши приликом доставе.
--------------------------------------------
5. Како могу да се претплатим на сармице и Бака Љубин породични ручак?
Након што одаберете производе, количину, дан и термин доставе, уплатом целокупног износа на текући рачун бићете претплаћени на услугу.
1. Како могу да откажем поруџбину?
Поруџбину можете отказати искључиво писменим путем, поруком на број 064/9198247 или путем електронске поште на bakaljubinesarmice@gmail.com.
--------------------------------------------
2. Колико раније треба да обавестим о отказивању?
Неопходно је да нас обавестите минимум 24 часа унапред.
--------------------------------------------
3. Десила се непредвиђена околност, морам да откажем, шта да радим?
Живот је пун непредвиђених околности, у потпуности Вас разумемо. У том случају, љубазно Вас молимо да нас у најкраћем року обавестите о отказивању поруџбине. Уколико сте поруџбину већ платили, новац ће Вам бити рефундиран или га можете искористити као кредит за будућу поруџбину.
--------------------------------------------
4. Како да поднесем захтев за рефундацију?
Захтев за рефундацију можете поднети искључиво putem електронске поште на bakaljubinesarmice@gmail.com
--------------------------------------------
5. Да ли можете новац да ми рефундирате на други рачун?
Новац може бити рефундиран искључиво на рачун са ког је извршена уплата или лицу које је извршило уплату, уколико је у питању готовинско плаћање.
--------------------------------------------
6. Колико дуго се чека обрада рефундације?
Ваш новац ће бити рефундиран у року од 48 часова од подношења захтева.
Поруџбину можете отказати искључиво писменим путем, поруком на број 064/9198247 или путем електронске поште на bakaljubinesarmice@gmail.com.
--------------------------------------------
2. Колико раније треба да обавестим о отказивању?
Неопходно је да нас обавестите минимум 24 часа унапред.
--------------------------------------------
3. Десила се непредвиђена околност, морам да откажем, шта да радим?
Живот је пун непредвиђених околности, у потпуности Вас разумемо. У том случају, љубазно Вас молимо да нас у најкраћем року обавестите о отказивању поруџбине. Уколико сте поруџбину већ платили, новац ће Вам бити рефундиран или га можете искористити као кредит за будућу поруџбину.
--------------------------------------------
4. Како да поднесем захтев за рефундацију?
Захтев за рефундацију можете поднети искључиво putem електронске поште на bakaljubinesarmice@gmail.com
--------------------------------------------
5. Да ли можете новац да ми рефундирате на други рачун?
Новац може бити рефундиран искључиво на рачун са ког је извршена уплата или лицу које је извршило уплату, уколико је у питању готовинско плаћање.
--------------------------------------------
6. Колико дуго се чека обрада рефундације?
Ваш новац ће бити рефундиран у року од 48 часова од подношења захтева.
1.Када се врши достава?
Достава се врши радним данима у два термина. Први термин за доставу је од 9 до 13 часова, други од 13 до 17 часова. Достава суботом је од 09 до 14 часова. Недељом не радимо. Бићете обавештени поруком до 30 минута пре доласка на адресу.
--------------------------------------------
2. Да ли достављате у мој крај?
Целокупну мапу доставе можете погледати у истакнутим објавама на Инстаграму или нас можете контактирати за више информација.
--------------------------------------------
3. Да ли се достава наплаћује?
Достава је бесплатна за поруџбине које износе 3 или више килограма, а за мање поруџбине цена доставе је 300 динара.
--------------------------------------------
4. Да ли достављате и у друге градове, поред Београда.
Једном недељно достављамо у Панчево, на предвиђен пункт за преузимање. Једном у две недеље ћемо бити у Новом Саду.
--------------------------------------------
5. Могу ли да закажем доставу у одређено време или ван Београда?
Без обзира на нашу изузетно дорбу вољу, због великог броја поруџбина и као и изузетно великих гужви у Београду, нажалост, нисмо у могућности да гарантујемо тачно време испоруке, осим да ће бити у одабраном термину. У екстремним околностима, уколико дође до промене Ваших планова, можете да нас обавестите и пренећемо возачу да прилагоди распоред доставе. Такође, на доставу могу утицати и изненадни екстремни временски услови, када задржавамо право да због безбедности возача обуставимо испоруку, због чега се унапред захваљујемо на разумевању.
Достава се врши радним данима у два термина. Први термин за доставу је од 9 до 13 часова, други од 13 до 17 часова. Достава суботом је од 09 до 14 часова. Недељом не радимо. Бићете обавештени поруком до 30 минута пре доласка на адресу.
--------------------------------------------
2. Да ли достављате у мој крај?
Целокупну мапу доставе можете погледати у истакнутим објавама на Инстаграму или нас можете контактирати за више информација.
--------------------------------------------
3. Да ли се достава наплаћује?
Достава је бесплатна за поруџбине које износе 3 или више килограма, а за мање поруџбине цена доставе је 300 динара.
--------------------------------------------
4. Да ли достављате и у друге градове, поред Београда.
Једном недељно достављамо у Панчево, на предвиђен пункт за преузимање. Једном у две недеље ћемо бити у Новом Саду.
--------------------------------------------
5. Могу ли да закажем доставу у одређено време или ван Београда?
Без обзира на нашу изузетно дорбу вољу, због великог броја поруџбина и као и изузетно великих гужви у Београду, нажалост, нисмо у могућности да гарантујемо тачно време испоруке, осим да ће бити у одабраном термину. У екстремним околностима, уколико дође до промене Ваших планова, можете да нас обавестите и пренећемо возачу да прилагоди распоред доставе. Такође, на доставу могу утицати и изненадни екстремни временски услови, када задржавамо право да због безбедности возача обуставимо испоруку, због чега се унапред захваљујемо на разумевању.
1. Желим да рекламирам производ или услугу?
Изузетно нам је важно и поштујемо Ваше искрено мишљење. Иако су овакви случајеви изузетно ретки, догоди се и на грешкама учимо, да будемо бољи за Вас и друге наше сармољупце. Уколико се тако нешто догоди, молимо Вас да прво нас обавестите, а ми ћемо се потрудити да у што краћем року решимо Вашу рекламацију. Захваљујемо се на поверењу и на прилици да ипак поправимо утисак.
--------------------------------------------
2. Стигла ми је погрешна поруџбина?
Екстремно ретко. Једном су две Марије поручиле исту поруџбину. То није направило проблем, али уколико сте случајно добили производ који нисте поручили, молимо Вас да нас одмах обавестите и ми ћемо у што краћем року почети са решавањем настале ситуације.
--------------------------------------------
3. Возач се није (по)јавио?
Такође, још једна екстремна ситуација. Уколико се то догодило, значи да је дошло до изузетно великог проблема и молимо Вас да нам пружите прилику да видимо зашто је до тога дошло и да у што краћем року покушамо да решимо насталу ситуацију.
--------------------------------------------
4. Да ли можете да нам кажете баш све што мислите о производу или услузи?
Да, можете, апсолутно све, јер нам је циљ да наши сармољупци увек буду задовољни. Љубазно Вас молимо да будете конструктивни приликом рекламације. У Бака Љубиним Сармицама љубазност и поштовање су императив. Добри манири помажу да Ваша рекламација буде решена у што краћем могућем року.
--------------------------------------------
5. Како да упутим рекламацију?
Љубазно Вас молимо да, у циљу што бржег и ефикаснијег решавања, све захтеве за рекламацију пошаљете електронском поштом на bakaljubinesarmice@gmail.com
Изузетно нам је важно и поштујемо Ваше искрено мишљење. Иако су овакви случајеви изузетно ретки, догоди се и на грешкама учимо, да будемо бољи за Вас и друге наше сармољупце. Уколико се тако нешто догоди, молимо Вас да прво нас обавестите, а ми ћемо се потрудити да у што краћем року решимо Вашу рекламацију. Захваљујемо се на поверењу и на прилици да ипак поправимо утисак.
--------------------------------------------
2. Стигла ми је погрешна поруџбина?
Екстремно ретко. Једном су две Марије поручиле исту поруџбину. То није направило проблем, али уколико сте случајно добили производ који нисте поручили, молимо Вас да нас одмах обавестите и ми ћемо у што краћем року почети са решавањем настале ситуације.
--------------------------------------------
3. Возач се није (по)јавио?
Такође, још једна екстремна ситуација. Уколико се то догодило, значи да је дошло до изузетно великог проблема и молимо Вас да нам пружите прилику да видимо зашто је до тога дошло и да у што краћем року покушамо да решимо насталу ситуацију.
--------------------------------------------
4. Да ли можете да нам кажете баш све што мислите о производу или услузи?
Да, можете, апсолутно све, јер нам је циљ да наши сармољупци увек буду задовољни. Љубазно Вас молимо да будете конструктивни приликом рекламације. У Бака Љубиним Сармицама љубазност и поштовање су императив. Добри манири помажу да Ваша рекламација буде решена у што краћем могућем року.
--------------------------------------------
5. Како да упутим рекламацију?
Љубазно Вас молимо да, у циљу што бржег и ефикаснијег решавања, све захтеве за рекламацију пошаљете електронском поштом на bakaljubinesarmice@gmail.com
(кликните на жељено поље да проширите опис)
С0 - Сармице са свињским месом
С1 - Сармице са мешаним месом и сланиницом
С2 - Сармице са јунећим месом (на уљу)
С3 - Сармице са јунећим и дим. месом
С4 - Сармице са поврћем (посно, на уљу)
С5 - Сармице са дим. шараном
С1 - Сармице са мешаним месом и сланиницом
С2 - Сармице са јунећим месом (на уљу)
С3 - Сармице са јунећим и дим. месом
С4 - Сармице са поврћем (посно, на уљу)
С5 - Сармице са дим. шараном
П0 - Подварак
П1 - Подварак са буткицом
П2 - Подварак са ћуретином
П3 - Подварак са пилетином
П4 - Подварак са кобасицом
П5 - Подварак са ребарцима
П6 - Подварак са свињским вратом
П7 - Манастирски подварак (посно)
П1 - Подварак са буткицом
П2 - Подварак са ћуретином
П3 - Подварак са пилетином
П4 - Подварак са кобасицом
П5 - Подварак са ребарцима
П6 - Подварак са свињским вратом
П7 - Манастирски подварак (посно)
Ф1 - Пита са сиром
Ф2 - Пита са мешаним месом
Ф3 - Пита са јунећим месом
Ф4 - Пита са сиром и зељем
Ф5 - Пита кромпир и празилук
Ф6 - Пита са купусом и дим. буткицом
Ф7 - Пита са печуркама (посно)
Ф8 - Пита са купусом (посно)
Ф9 - Пита са спанаћем (посно)
Ф2 - Пита са мешаним месом
Ф3 - Пита са јунећим месом
Ф4 - Пита са сиром и зељем
Ф5 - Пита кромпир и празилук
Ф6 - Пита са купусом и дим. буткицом
Ф7 - Пита са печуркама (посно)
Ф8 - Пита са купусом (посно)
Ф9 - Пита са спанаћем (посно)
Ф11 - Пита са јабукама (посно)
Ф12 - Пита са јабуком и орасима
Ф13 - Пита са вишњама
Ф14 - Пита са маком и орасима
Ф15 - Пита бундева (посно)
Ф12 - Пита са јабуком и орасима
Ф13 - Пита са вишњама
Ф14 - Пита са маком и орасима
Ф15 - Пита бундева (посно)
Славска трпеза садржи све наведене производе:
Пројице (1кг)
Пита сир (1кг)
Пита месо (1кг)
Руска салата (1.5кг)
Сармице са мешаним месом (2кг)
Салата са шунком и сусамом (1кг)
Печени маринирани врат (1.5кг)
Пекарски кромпир (1кг)
Рен (0.2кг)
Пројице (1кг)
Пита сир (1кг)
Пита месо (1кг)
Руска салата (1.5кг)
Сармице са мешаним месом (2кг)
Салата са шунком и сусамом (1кг)
Печени маринирани врат (1.5кг)
Пекарски кромпир (1кг)
Рен (0.2кг)
Посне пројице (1кг)
Пита кромпир и празилук (1кг)
Пита спанаћ (1кг)
Посна руска салата (1 кг)
Салата са туњевином (1кг)
Сармице са поврћем (2кг)
Филети димљене пастрмке (1.5кг)
Далматинска гарнитура (1кг)
Рен (0.2кг)
Пита кромпир и празилук (1кг)
Пита спанаћ (1кг)
Посна руска салата (1 кг)
Салата са туњевином (1кг)
Сармице са поврћем (2кг)
Филети димљене пастрмке (1.5кг)
Далматинска гарнитура (1кг)
Рен (0.2кг)
Додаци:
Д1 - Руска салата (1кг)
Д2 - Салата са шунком и сусамом (1кг)
Д3 - Салата са пилетином и кикирикијем (1кг)
Д4 - Пребранац (1кг, посно)
Д5 - Пребранац са кобасицом (1кг)
Д1 - Руска салата (1кг)
Д2 - Салата са шунком и сусамом (1кг)
Д3 - Салата са пилетином и кикирикијем (1кг)
Д4 - Пребранац (1кг, посно)
Д5 - Пребранац са кобасицом (1кг)